دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر/نشست خانوادگی روحانیون مبلغ

حوزه/حجت‌الاسلام جعفرزاده با اشاره به شهادت جمعی از هموطنان در استان کرمان در کنار مزار سردار دلها گفت: امروز مستکبرین عالم جنایتی را رقم زدند و قریب به ۲۰۰نفر از زائران قبر مطهر حاج قاسم را به شهادت رساندند و همه ملت را داغدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در نشست خانوادگی روحانیون مبلغ که شامگاه چهارشنبه در امامزاده سید صدرالدین موسی الکاظم علیه السلام شهرستان اردبیل برگزار شد، با اشاره به شهادت جمعی از هموطنان در استان کرمان در کنار مزار سردار دلها گفت: امروز مستکبرین عالم جنایتی را رقم زدند و قریب به ۲۰۰نفر از زائران قبر مطهر حاج قاسم را به شهادت رساندند و همه ملت را داغدار کردند.

وی افزود: این جنایت نشان می‌دهد که دشمنان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران، از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به این نظام فروگذار نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان گفت: اسم قاسم سلیمانی از خود قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است به همین جهت کرمان را از تمام نقاط جهان انتخاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواستند با این جنایت، مردم ایران را از راه مقاومت منصرف کنند، اما غافل از اینکه مردم ایران با شهادت فرزندان خود، مصمم‌تر از گذشته در راه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی قدم برمی‌دارند.

حجت‌الاسلام جعفر زاده تصریح کرد: امروز عهد می‌بندیم با قطره قطره خون‌های ریخته مظلومان، عهد می‌بندیم راه بلند سرداران شهید و معلم‌های مقاومت را ادامه دهیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha