شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تروریستی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و استاندار لرستان در پی شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان بیانیه ای مشترک صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و فرهاد زیویار استاندار لرستان در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان بیانیه مشترکی صادر کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«انا لله و انا الیه راجعون»

بار دیگر سفاکان عالم با حمایت استکبار خونخوار جهانی جنایت دیگری را رقم زدند و زبونی و حقارت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مزدورانش را آشکارتر کردند.

به خاک و خون کشیده شدن زنان و مردان و کودکانی که برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، در گلزار شهدای کرمان، با شور و عشق فراوان گردهم آمده بودند، چیزی جز رذالت، ددمنشی و وحشی گری عوامل پلید استکبار و صهیونیسم بین الملل نمی تواند باشد.

مردم غیور، ولایتمدار و آگاه این مرز و بوم، دیر زمانی است که برای استقلال، پیشرفت، حاکمیت ارزش‌های الهی و اهتزاز عزتمند پرچم اسلام ناب محمدی (ص) بر سرای میهن، عزیزترین عزیزان خود را به پیشگاه خداوند کریم تقدیم کرده است و قطعاً چنین مردمانی در مقابل رذالت‌های وحشیانه عوامل حقیر استکبار جهانی از پیمودن مسیر عزّت و سربلندی و راه اسلام و انقلاب و شهدا باز نخواهند ایستاد و استوارتر از گذشته این راه را خواهند پیمود.

ان شاءالله دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی و قضائی با سرعت و دقت، دست های آشکار و پنهان این جنایت شقاوت‌ آمیز را شناسایی و به سر پنجه عدالت خواهند سپرد، و یقیناً ملت عزیز ایران ضمن حفظ هوشیاری و بصیرت، با غلبه بر توطئه‌ خباثت‌آمیز دشمنان، بار دیگر آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

اینجانبان شهادت مظلومانه شهدای حادثه تروریستی را به محضر حضرت ولیعصر«عج» رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی، مردم ولایتمدار و شهید پرور استان کرمان، و خانواده های این شهیدان عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده، برای شهیدان والامقام این حادثه تروریستی، غفران و رحمت واسعه الهی و آرامش در جوار اولیاءالله، و برای مجروحان شفای عاجل و کامل را از خداوند متعال خواستاریم.

«سید احمد رضا شاهرخی، فرهاد زیویار»
۱۳ دیماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۰ جمادی الثانی ۱۴۴۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha