یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران

حوزه/ به منظور محکومیت جنایت تروریستی در کرمان، روز جمعه ۱۵ دی ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان تهران تظاهرات مردمی برگزار خواهد شد و مصلی تهران نیز شاهد حضور باشکوه مردم انقلابی تهران در تظاهرات بعد از نماز جمعه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی شامگاه چهارشنبه ۱۳ دی ماه در جمع خبرنگاران گفت: عمال استکبار جهانی که از انقلاب اسلامی خصوصاً از حاج قاسم به عنوان فرمانده جبهه مقاومت سیلی خورده به دنبال انتقام از ملت ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به مطلب فوق افزود: حمله تروریستی در کرمان که منجر به شهادت تعدادی از مردم عادی و زائران تربت حاج قاسم شد، نشانه عجز دشمنان و بیانگر این است که می‌خواهند شکست‌های خود از محور مقاومت را اینگونه تلافی کنند ، اگرچه شهید و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان در این حادثه بزدلانه تروریستی تلخ است، اما جبهه مقاومت مصمم‌تر شده و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و عمال استکبار جهانی سیلی‌های محکم‌تری خواهند خورد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: اینگونه حوادث جنایتکارانه روحیه دینی و انقلابی مردم را تقویت خواهد کرد و دشمنان را در رسیدن به مقاصد شوم خود ناکام خواهد ساخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به منظور محکومیت این جنایت سخیف روز جمعه ۱۵ دی ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان تهران تظاهرات مردمی برگزار خواهد شد و مصلی تهران نیز شاهد حضور باشکوه مردم انقلابی تهران در تظاهرات بعد از نماز جمعه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی خاطر نشان کرد: ضمن عرض تسلیت این فاجعه غمبار به رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده های معظم شهدا به منظور بزرگداشت شهدای مظلوم کرمان و زائران سردار دلها فردا پنجشنبه ۱۴ دی بعد از نماز مغرب و عشا مراسم گرامیداشت شهدا در مساجد محوری و بقاع متبرکه در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی از مردم همیشه در صحنه استان خواست با حضور در این برنامه ها عاملان این جنایت و اربابان آمریکایی و صهیونیستی آنها را محکوم کنند. انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha