سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به عملیات تروریستی در کرمان گفت: این عملیات تروریستی نشان از ضعف و زبونی و داشتن روحیه پلید جنایتکاری آمران و عامدان این جنایت فجیع دارد و گواه راستین بر تروریست بودن دشمنان ایران و قربانی شدن مردم این کشور مسلمان و انقلابی توسط تروریسم جهان استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پیامی حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت و این اقدام شنیع را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: جنایات تروریستی مزدوران استکبار جهانی در کرمان، که منجر به شهادت قریب به صد نفر و مجروح شدن بیش از صدها نفر مردم گرانقدر و زائر مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گردید به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دامت برکات العالیه و مردم گرانقدر ایران، به ویژه خانواده های داغدار تسلیت عرض می نمایم.

این عملیات تروریستی نشان از ضعف و زبونی و داشتن روحیه پلید جنایتکاری آمران و عامدان این جنایت فجیع دارد و گواه راستین بر تروریست بودن دشمنان ایران و قربانی شدن مردم این کشور مسلمان و انقلابی توسط تروریسم جهان استکبار می باشد.

آن ددمنشان جنایتکار از سردار سلیمانی و مکتب او و زائران و رهروان وی ترس و وحشت دارند و این چنین انتقام و جنایتی از مردم بی دفاع می گیرند.بی تردید امریکا، صهیونیسم جهانی و حامیان بی آبرو و مزدوران جنایت پیشه، آنان بدانند این انقلاب و مکتب امامین انقلاب و سیره شهید سلیمانی که ولایتمداری و جهاد و دفاع از اسلام و مردم می باشد پایان نمی پذیرد بلکه روز افزون خواهد شد.

مِنَ اَلْمُؤْمِنِینَ رِجٰالٌ صَدَقُوا مٰا عٰاهَدُوا اَللّٰهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مٰا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً》

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha