دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ آیین نکوداشت فقیه و حکیم مجاهد آیت‌الله مصباح یزدی

حوزه/ عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: اعتقاد ما بر این است که آیت‌الله مصباح یک شخصیت جهانی بوده و تنها برای یک خانواده نبودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی مصباح در آئین نکوداشت فقیه و حکیم مجاهد آیت‌الله مصباح یزدی که از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در سالن همایش‌های دارالشفاء قم برگزار شد، اظهار کرد: جنایت دیروز در کرمان قلب امت اسلام و حضرت ولی عصر(عج) را غمگین کرد.

ببینید:

تصاویر آیین نکوداشت فقیه و حکیم مجاهد آیت‌الله مصباح یزدی

وی اضافه کرد: از سوی خانواده آیت‌الله مصباح یزدی و تمام طلاب پژوهشگاه ایشان از تمام دست اندرکاران برپایی این مجلس نکوداشت تقدیر و قدردانی داریم.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه البته اعتقاد ما بر این است که آیت‌الله مصباح یک شخصیت جهانی بوده و تنها برای یک خانواده نبودند، مطرح کرد: آیت الله مصباح یزدی بنده تکلیف بودند و خود را در یک زمینه و فعالیت محدود نمی‌کرد.

ببینید:

فیلم | آیین نکوداشت فقیه و حکیم مجاهد آیت‌الله مصباح یزدی

وی با اشاره به اینکه ایشان بارها سفارش داشتند که وظیفه روز خود را بشناسید و به آن عمل کنید، عنوان کرد: در شرایطی درس خواندن، در شرایطی سکوت کردن و در یک شرایطی فریاد زدن وظیفه است.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح با بیان اینکه ایشان به دنبال هوای نفس نبودند، خاطرنشان کرد: آیت‌الله مصباح یزدی در پاسخ‌گویی به شبهات جزو پیشگامان بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha