شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سید مجتبی نورمفیدی

حوزه/ رئیس پژوهشگاه فقه معاصر گفت: آنان که این نقشه‎ های شوم را در سر پرورانده و می پرورانند، با آنکه بارها امت مسلمان و بیدار و انقلابی را در ایران و محور مقاومت آزموده اند، اما گرفتار در توهم باطل خویش باز هم به تجربه های شکست خورده پناه برده، غافل از آن که راه به جایی نخواهند برد و اضمحلال آنها قطعی است. این وعده خداوند است که در آن تخلف راه ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی نورمفیدی، رئیس پژوهشگاه مطالعات فقه معاصر  به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت وحشیانه اذناب شیطان در کرمان که به شهادت جمع زیادی از هموطنان و مجروح شدن بسیاری از مردم شریف انجامید، دل هر انسانی را به درد آورده و تاب و تحمل را می ‏ستاند. بدون تردید این جنایت و جنایات چند روز اخیر در بیروت و دمشق و پیش از آن در غزه مظلوم و قبل از همه اینها در به شهادت رساندن سردار بزرگ سلیمانی عزیز و در طول همه این سال ها از یک اتاق فکر با سردمداری آمریکای جنایتکار و اسرائیل خون آشام سرچشمه گرفته و به وسیله ایادی مزدور آنان به اجرا در آمده است.

آنان که این نقشه‎ های شوم را در سر پرورانده و می پرورانند، با آنکه بارها امت مسلمان و بیدار و انقلابی را در ایران و محور مقاومت آزموده اند، اما گرفتار در توهم باطل خویش باز هم به تجربه های شکست خورده پناه برده، غافل از آن که راه به جایی نخواهند برد و اضمحلال آنها قطعی است. این وعده خداوند است که در آن تخلف راه ندارد.

ضمن عرض تسلیت به منجی کل و مصلح موعود حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب و عموم ملت ایران به ویژه خانواده های گرانقدر شهیدان این حادثه دردناک و آرزوی شفای عاجل مجروحان، امیدوارم مسئولان امر با سرعت عوامل پیدا و پنهان این جنایت را شناسایی و به سزای اعمال ننگین خود برسانند و با مراقبت بیشتر از وقوع چنین جنایاتی جلوگیری نمایند.‎

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha