یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ب

حوزه /«اجتماع بزرگ فاطمیون» همراه با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت مظلومانه هموطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان شب گذشته « اجتماع بزرگ فاطمیون»همراه با گرامی داشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت مظلومانه هموطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، خانواده معظم شهدا، روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار شد.

اجرای گروه سرودمهر ولایت پایگاه بسیج مسجد الزهرا(س)، اجرای خواننده نوجوان به ۳ زبان ایرانی ، عربی ، انگلیسی در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی ، کلیپ معرفی قهرمان شهیدسید ثارالله موسوی فرزندشهید محمود زاهدی ،دعوت و گفتگوی کوتاه، شعرخوانی در وصف حضرت زهرا(س)، قرعه کشی پویش۱۳۹۸ختم قرآنت به نیت حاج قاسم سلیمانی، توضیح مسابقه کتابخوانی راز ماندگاری حاج قاسم به صورت فایل صوتی ، سخنرانی دکتر عبداللهی، تجلیل از بانوان و مادران نمونه و مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

شهرستان کاشان با تقدیم بیش از۱۸۰۰ شهید دوران انقلاب و دفاع مقدس، بیش از ۳۸۰۰ جانباز ،۱۹۳ آزاده و ۷۷شهید مدافع حرم که ۷۳ نفر از آنها از تیپ فاطمیون و چهار نفر از کاشان و آران و بیدگل هستند، در زمره شهرهایی قرار دارد که در راه دفاع از انقلاب، دفاع مقدس و حریم اهل بیت(ع) علاوه بر اینکه نقش بسیار مهمی که در پشتیبانی از جنگ و دفاع مقدس داشته است به نشان افتخار در کنار ولایت مداری و شهید پروری به لقب دارالمؤمنین نائل آمده است .

شایان ذکر است این شهرستان با پشتیبانی مردم و خیرین نیز توانسته رتبه اول پشتیبانی جنگ را در دوران دفاع مقدس در کارنامه خود ثبت نماید.

انتهای پیام./

مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کاشان برگزار شد+عکس

مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کاشان برگزار شد+عکس

مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کاشان برگزار شد+عکس

مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کاشان برگزار شد+عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha