جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
شهید حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ دفتر فرهنگی کتائب حزب‌الله عراق در ایران با صدور بیانیه عنوان کرد: همان‌گونه که حیات حاج قاسم سلیمانی و حضور در عرصه‌های مختلف، ترس و واهمه را در وجود دشمنان اسلام می‌انداخت ، امروز از اجتماع هزاران نفر از رهروان این شهید سعید در کنار مزارش ترس و رعب را احساس می‌کنند و دست به چنین عملیات کورکورانه و بزدلانه می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه دفتر فرهنگی کتائب حزب‌الله عراق در ایران در محکومیت جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

دفتر فرهنگی کتائب حزب‌الله عراق در ایران با محکوم کردن عملیات تروریستی در استان کرمان که جهان اسلام و محور مقاومت را در شهادت جمعی از مردان و زنان و کودکان بی‌گناه داغدار کرد به‌شدت محکوم می‌کند.

همان‌گونه که در حیات حاج قاسم سلیمانی و با حضور در عرصه‌های مختلف، ترس و واهمه را در وجود دشمنان اسلام می‌انداخت ، امروز از اجتماع هزاران نفر از رهروان این شهید سعید در کنار مزارش ترس و رعب را احساس می‌کنند و دست به چنین عملیات کورکورانه و بزدلانه می‌زنند.

با عرض تسلیت به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب ایشان و ملت ایران، تجدید عهد و پیمان می‌بندیم که ادامه‌دهندگان راه مقاومت که شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس به ما آموختند باشیم و در نبرد با دشمنان در جبهه‌های مقاومت ثابت‌قدم باشیم.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha