شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زنجان

حوزه/ رئیس جمهور گفت: موضوع اشتغال یکی از نگرانی‌های جدی مردم استان است و آمارها نشان می‌دهد درصد بیکاری در استان زنجان کاهش جدی داشته و ایجاد اشتغال و راه‌اندازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل از موضوعاتی است که در استان دنبال شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح شنبه در بدو ورود به زنجان در مورد اهداف دور دوم سفر به استان زنجان اظهار کرد: در دور اول با توجه به نیازهای استان مصوباتی داشتیم و طبیعتاً دور دوم سفر پیگیری مصوبات دور اول است تا ببینیم چه کارهایی انجام شده است.

وی عنوان کرد: گزارش‌هایی که از استان داریم حاکی از این است که مدیران استان و استاندار همت کردند و کارهای خوبی پیش رفته و برخی در دست اقدام و اجرا است.

رئیس‌جمهور مساله مسکن را از نکات مهم سفر به استان زنجان خواند و گفت: استان زنجان پیشرفت خوبی هم واگذاری زمین و هم مسکن دارد و بخشی از مسکن‌ها به نتیجه رسیده و به مردم واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع اشتغال که یکی از نگرانی‌های جدی مردم استان است، تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهد درصد بیکاری در استان زنجان کاهش جدی داشته و ایجاد اشتغال و راه‌اندازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل از موضوعاتی است که در استان دنبال شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های انجام شده از طریق نماینده مقام معظم رهبری در استان، نمایندگان استان، علما، بازاریان و فرهیختگان به نتایجی رسیدیم و انجام اکثر مصوبات و نیازهای استان موارد را مطرح می‌کنیم تا به نتیجه قطعی برسیم و مسؤولان استانی نیز با کار جهادی امور را دنبال کنند که مردم عزیز استان رضایت بیش از پیش داشته باشند.

وی با عذرخواهی از مردم زنجان برای تأخیر یک روزه در سفر یادآور شد: قرار بود جمعه در استان خدمت مردم استان برسم، اما به دلیل ضرورت حضور در استان کرمان و عرض احترام به خانواده معزز شهدا و پیگیر برخی مسایل امنیتی باید در استان کرمان حضور پیدا می‌کردم.

رئیس جمهور تأکید کرد: مردم زنجان عذر من را بپذیرند و امروز در سی امین اجلاس سراسری نماز و سایر جلسات شرکت می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha