یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1130157
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
باقری

حوزه/فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت:طوفان الاقصی حاصل مکتب شهید سلیمانی و تلاش ها شبانه روزی این سرباز رشید اسلام و جبهه مقاومت است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت‌اله باقری،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان،امروز در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه لرستان، افزود: شهید سلیمانی یک تنه در برابر استکبار ایستاد، از این‌رو در زمان حیات شهید،دشمنان چشم دیدنش را نداشته و اکنون نیز پس از گذشت ۴ سال از شهادت سردار دل‌ها، چشم دیدن زائرانش را نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به چشم خود دیده‌اند که مردم چگونه دلداده شخصیت و راه و منش این سرباز سید علی شده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه آزادی‌خواهان دنیا از شهید سلیمانی درس می‌گیرند،اظهار داشت: امروز اثرات مکتب حاج قاسم را در دنیا و در محور مقاومت به خوبی می‌بینیم.

سردار باقری بیان داشت: آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی بدنبال ایجاد یک خاورمیانه بزرگ بودند، اما با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و زحمات سردار سلیمانی و یارانش تبدیل به جبهه مقاومت شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان با تاکید بر اینکه محور مقاومت دسترنج شهید سلیمانی و یارانش در منطقه است، گفت: امروز تعامل و هماهنگی بین نیروهای گروه مقاومت برگرفته از مکتب حاج قاسم است.

سردار باقری، طوفان الاقصی را حاصل مکتب شهید سلیمانی دانست و افزود: از مهمترین دستاوردهای این طوفان بازگشت مسئله فلسطین بود، چرا که اشغالگری رژیم قدس و مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شده بود.

وی افزایش حمایت از فلسطین را از دیگر دستاوردهای طوفان‌الاقصی برشمرد و خاطر نشان کرد: جمعیت میلیونی در جهان به حمایت از مردم مظلوم غزه به پا خواسته و خواستار محکومیت رژیم صهیونیستی شدند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بدنبال عادی‌سازی روابط به ویژه با کشورهای عربی بود تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه طوفان‌الاقصی هیمنه اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست، گفت: رژیم صهیونیستی خود اذعان داشته که در جنگ مقابل حماس شکست خورده‌ است.

باقری، زیر سوال بردن عملکرد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی را از جمله اهداف دشمن در ایجاد حوادثی همچون حادثه تروریستی کرمان عنوان و تصریح کرد: قرار دادن مجموعه افکار عمومی در مقابل حاکمیت از اهداف حوادث تروریستی در کشور است.

وی با اشاره به حجم اقدامات گسترده نفوذی و اطلاعات عملیاتی دشمن، تصریح کرد: سال گذشته ۲۰ تیم عملیاتی تروریستی تنها در خوزستان خنثی شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان با بیان اینکه دشمن بدنبال خارج کردن نگاه جمهوری اسلامی به بیرون و معطوف به داخل است، افزود: حال اینکه این نقشه و توطئه نیز همچون نقشه‌های قبل خنثی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha