دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: آیت الله مصباح جایگاه یگانه ای برای مقام رهبری داشت و این جایگاه به دلیل تلاش ها و مجاهدت های این علامه عالی مقدار در منظومه فکری و سیاسی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد ارتحال آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، حضور انقلابی در میدان های مختلف مورد نیاز نظام اسلامی را از دیگر ویژگی های ممتاز آیت الله مصباح عنوان و اظهار کرد: شخصیت علمی، فقهی و انقلابی ایشان به حدی است که بارها مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح جایگاه یگانه ای برای مقام رهبری داشت، افزود: این جایگاه به دلیل تلاش ها و مجاهدت های این علامه عالی مقدار در منظومه فکری و سیاسی جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم تفاسیری همچون برکت ماندگار حوزه، صاحب حرف نافذ، سطح بالای علمی و معنوی، دارای بصیرت و صفا، منبع فکری و اندیشه بی غل و غش در معارف اسلامی، شخصیت جامع علمی و فکری، روشنفکری برجسته و دارای اخلاص و تقوی را از جمله تعابیر بی مانند مقام رهبری از آیت الله مصباح یزدی بیان کرد که نشان دهنده جایگاه علمی و فکری وی است.

وی ولایت پذیری و علم سرشار و تواضع خالصانه را از جمله ویژگی های برجسته آیت الله مصباح خواند که نام و یاد او را در تاریخ ایران اسلامی جاودانه کرده است و بر همین اساس اندیشه او در متن انقلاب زنده است و زنده خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha