چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام ایمانی فرد

حوزه / حجت‌الاسلام ایمانی گفت: دهه فجر و انتخابات فرصت مغتنمی برای روایتگری و تبیین دستاوردهای عظیم مادی و معنوی انقلاب اسلامی در سطح ملی و فرا ملی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در اولین نشست هم‌اندیشی ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان هرمزگان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و اعضای این ستاد در سالن کنفرانس دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم که شاهد اقتدار، عزت و پیشرفت انقلاب در تمام عرصه ها هستیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی با نمایش تاریخی یک ملت است که احیای هویت دینی و بهترین رویداد قرن معاصر می باشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات هرمزگان بیان کرد: بالندگی و پویایی انقلاب اسلامی برگرفته از مفاهیم اصیل اسلامی و ایرانی است و این واقعیت مبنای ارزش ها و آرمان های این نظام می باشد.

حجت‌الاسلام ایمانی فرد گفت: بزرگداشت ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، عینیت بخشی به ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: تبیین نقش وحدت ملی در تحقق اهداف انقلابی و مقابله با انواع چالش های پیش روی نقش بسزایی در قدرت و اقتدار این نظام جمهوری اسلامی می باشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی بستر مناسب برای اندیشه مردم سالاری دینی است.

حجت‌الاسلام ایمانی در بخش دیگر اضافه کرد: دهه فجر و انتخابات فرصت مغتنمی برای روایتگری و تبیین دستاوردهای عظیم مادی و معنوی انقلاب اسلامی در سطح ملی و فرا ملی است.

وی ابراز داشت: «امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت» از برجسته ترین اهداف این ایام که از کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی اقتباس شده است، شکل می گیرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: در راستای بهتر برگزار شدن برنامه های ایام الله دهه فجر بیش از ۱۵۰ ستاد فعال در شهرستان ها، بخش ها، دهستان ها و روستاها و جزایر به طور مرتب برنامه ها را به طور روز شمار و با تمام قدرت و در شأن این ایام برگزار خواهند کرد.

حجت‌الاسلام ایمانی فرد خاطرنشان کرد: در هرمزگان نیز ۳۲ کمیته تخصصی برای هماهنگی برنامه ها با همکاری نهادها و زیر مجموعه ها آغاز به کار خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha