یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رضا قاسمیان

حوزه/ رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: نتیجه بررسی صلاحیت ۱۰ داوطلب ثبت‌نام شده در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان اردبیل، چهارم بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، رضا قاسمیان عصر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات اردبیل، اظهار داشت: ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ماه در استان اردبیل همرمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مجلس خبرگان ۸۸ عضو دارد که برای یک دوره هشت ساله انتخابات آن برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: نخستین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۹ آذرماه سال ۶۱ برگزار و در آن ۷۱ نماینده به این مجلس راه یافتند.

قاسمیان، مسئولیت خطیر مجلس خبرگان را در انجام وظیفه و رسالت ارزشمند بر اساس اصل ۱۰۸ قانون اساسی یادآور شد و یادآور شد: مهمترین وظیفه مجلس خبرگان ورود به موضوع رهبری و مراقبت از شرایط آن است که قطعاً تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های این نهاد می‌تواند جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران را اعتلا ببخشد.

وی خاطرنشان کرد: در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان اردبیل، ۱۰ نفر کاندیدا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل ابراز کرد: نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداهای ثبت‌نام شده چهارم بهمن‌ماه اعلام می‌شود تا بعد از گذشت دوره تبلیغات، ۱۱ اسفندماه از بین افراد تأیید صلاحیت شده ۲ نفر از این استان راهی مجلس خبرگان شوند.

قاسمیان بیان کرد: سهم استان اردبیل از مجلس خبرگان رهبری کسب ۲ کرسی است که امیدواریم انتخاباتی با شکوه را همزمان با دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند شاهد باشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha