شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دکتر محمد سلیم العوا اندشمند مصری

حوزه/ دکتر محمد سلیم العوا گفت: ترساندن جبهه مقابل، کم کردن جمعیت فعلی و از بین بردن نسل آینده اهل غزه با کشتار بی‌رحمانه کودکان، سه هدف رژیم اسرائیل در جنگ غزه است .

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دکتر محمد سلیم العوا اندشمند مصری و دبیر کل سابق اتحادیه جهانی علمای مسلمان گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل چند مطلب را دنبال می‌کند: نخست اینکه اگر بتواند عده زیادی از فلسطینیان را از بین ببرد تا سرزمین‌های آنها به گونه‌ای خالی شود که گفته نشود غزه دو میلیون یا یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد بلکه گفته شود در غزه پانصد هزار یا ششصد هزار نفر سکونت دارند تا مسئله از لحاظ کمیت و عدد، کم اهمیت‌تر شود.

وی افزود: مسئله دوم همانطور که حتما دقت کرده‌اید کشتار آنها به صورت ویژه‌ای متوجه کودکان است چون کشتن کودکان به معنای از بین بردن نسل آینده است و با توجه به شرائطی که داخل نوار غزه در حال دگرگونی است، تا زمانی که ولادت‌های جدیدی شکل بگیرد یک، دو یا سه سال زمان می‌برد که در این مدت دولت صهیونیستی می‌تواند مسائل داخلی و خارجی خود را بهتر کرده و سر و سامان دهد به گونه‌ای که بتواند با طوفان آینده (که ان شاء الله واقع می‌شود) به صورتی بهتر از آنچه که فعلا در طوفان الاقصی انجام می‌پذیرد مقابله کند.

اندیشمند مصری ادامه داد: سومین مسئله ایجاد ترس است که رژیم صهیونیستی می‌خواهد در دل کسانی که با او روبرو می‌شوند، ترس ایجاد کند و اگر از سال ۳۷ یا ۳۶ میلادی به این سو نگاه کنید می‌بنید که از سال ۱۹۳۶ تا به امروز هدف اصلی صهیونیست‌ها ایجاد ترس در دل کسانی است که با او روبرو می‌شوند چه کسانی که با او در میدان نظامی درگیر می‌شوند یا در عرصه فرهنگی و فکری با او رویارو می‌گردند.

او افزود: ترور اندیشمندان، خبرنگاران و نویسندگانی در شرق و غرب که به مقابله اسرائیل پرداخته‌اند، لیستی طولانی و شناخته شده است.

دبیر کل سابق اتحادیه جهانی علمای مسلمان تصریح کرد: تحقق این اهداف سه گانه، مقصود دشمن صهیونیستی از گستراندن کشتاری به این سختی در بین غیرنظامیان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha