دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: دشمنان جهان اسلام امروز در مقابل مسلمین به نوعی متحد شده‌اند که در این میان مهم‌ترین دشمن مسلمانان همان رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: امروز شاهد اوج‌گیری جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی به ویژه رژیم کوتاه کودک کش صهیونیستی هستیم.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: دشمنان جهان اسلام امروز در مقابل مسلمین به نوعی متحد شده‌اند که در این میان مهم‌ترین دشمن مسلمانان همان رژیم صهیونیستی است.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه امروز فلسطین و مردم غزه بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند یاری و کمک دیگر مسلمین هستند، بیان کرد: در حالی که مردم فلسطین و غزه زیر بمباران و موشک باران صهیونیست‌ها در حال قتل عام هستند متاسفانه در دیگر کشورهای جهان اسلام به ویژه کشورهای حاشیه خیلج فارس شاهد یک بی اعتنایی به سرنوشت مردم غزه هستیم و نه تنها در مقابل رژیم صهیونیستی از خود موضع عملی و قاطعی نشان نمی‌دهند بلکه بعضاً دیده می‌شود که به رژیم صهیونیستی چراغ سبز نشان می‌دهند.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: تا زمانی که تفکر جهان اسلام در برابر ظلم و ستم صهیونیست‌ها در این مسیر باطل حرکت کند، هیچگاه مردم فلسطین از دستان و چنگال اسرائیل غاصب رهایی نخواهند یافت.

حجت الاسلام نبوی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: وحدت و اتحاد جهان اسلام به معنای واقعی تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی و نجات مردم فلسطین و غزه از این وضعیت اسفبار و فاجعه آمیز است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha