دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بی‌شک اگر کشورهایی که امروز در سازمان ملل نفوذ دارند حامی داعش و دیگر گروه‌های تروریستی نبودند عناصر این گروهک‌ها از بین می‌رفتند.

حجت الاسلام سید موسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی گروهک داعش در استان کرمان در سخنانی اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال توطئه و فتنه علیه دنیا به ویژه جهان اسلام است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: داعش نه در قالب سنی و نه در قالب شیعه قابل تقسیم و تعریف است، بلکه این گروه جنایتکار و خبیث می‌باشد که به نام اسلام دست به جنایات بسیار وحشتناکی می‌زند و متاسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر نیز به صورت رسمی و غیر رسمی آنها را حمایت می‌کنند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: بی‌شک اگر کشورهایی که امروز در سازمان ملل نفوذ دارند حامی داعش و دیگر گروه‌های تروریستی نبودند عناصر این گروهک‌ها از بین می‌رفتند ولی تا زمانی که حمایت غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از داعش و دیگر گروه‌های تروریستی ادامه داشته باشد جهان اسلام در آرامش نخواهد بود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: دشمن حتی از نام و یاد سردار دل‌ها؛ حاج قاسم سلیمانی هراسناک است و این ترس خود را با انجام جنایت و بمب گذاری در روز ۱۳ دی ماه در مزار شهدای شهر کرمان به جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام محمودی گفت: بی شک امروز مکتب حاج قاسم سلیمانی مهم‌ترین و اصلی‌ترین تهدید برای امپریالیسم جهانی و صهیونیست‌ها محسوب می‌گردد، بنابراین آنها دست به هر کاری می‌زنند که این مکتب تضعیف و از بین برود ولی این کار هرگز امکان پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha