سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ط

حوزه / در آستانه فرارسیدن ۲۷ جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) اجتماع دانش‌آموزان کاشانی با عنوان «از قدمگاه تا قتلگاه» در حسینیه‌ی امام سجاد(ع) مرکز هیئت سجادیه راوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در آستانه فرارسیدن ۲۷ جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) اجتماع دانش‌آموزان کاشان با عنوان «از قدمگاه تا قتلگاه» در حسینیه‌ امام سجاد(ع) مرکز هیئت سجادیه راوند برگزار شد.

این ویژه برنامه به اهتمام فرهنگسرای المهدی سازمان‌ فرهنگی، اجتماعی‌ و ورزشی شهرداری کاشان در تجدید میثاق با نخستین سفیر ولایت با حضور دانش‌آموزان مدارس عراقی، شاهرودیان، خضرایی و بانو خاکی با همراهی خادمان حرم مطهر حضرت سلطان علی بن باقر(ع) با اجرای ابوالفضل غزالی انجام شد.

حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی امام جمعه منطقه راوند کاشان در این مراسم که با پرچم گردانی پرچم حرم شهید اردهال و مدیحه سرایی مصطفی گیوی از خادمین آستان همراه بود، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، به فرمایشات رهبری پیرامون اهمیت مسئله‌ فرهنگ و اینکه مبنا و زیربنای همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها باید بحث فرهنگی باشد اشاره کرد و این حرکت فرهنگی را فرصتی برای معرفی شخصیت علمی و معنوی این امامزاده به دانش‌آموزان دانست.

پرده خوانی حجت الاسلام مرتضی محسنی با موضوع زندگی حضرت سلطانعلی، ماجرای دعوت ایشان به کاشان و شهادت آن حضرت، اجرای مسابقه از داستان روایت شده و اهدای جوایز به دانش آموزان، اجرای سرود توسط گروه سرود مسجد ثامن‌الائمه راوند، دکلمه خوانی محمد حسین سبزی با موضوع سلطانعلی و شهید سلیمانی و همخوانی سرود سلام فرمانده از جمله برنامه‌های اجرایی اجتماع «از قدمگاه تا قتلگاه» بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha