شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست بررسی همکاری های حوزه علمیه خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ نشست بررسی همکاری های حوزه علمیه خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان و رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان و سایر مدیران نمایندگی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست بررسی همکاری های حوزه علمیه خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان امروز با حضور مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان و رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان و سایر مدیران نمایندگی برگزار شد.

هدف از این نشست هم افزایی، تقویت همکاری و تعاملات فی مابین و اطلاع از برنامه های برگزاری همایش ملی ملزومات، سازوکارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان بود که در آن حجت الاسلام طاهر مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان ضمن بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته، اهم برنامه های آینده خود برای برگزاری این همایش را تشریح کردند

در ادامه زمینه های تقویت همکاری ها در عرصه های مطرح شده به ویژه در امور تبلیغی و برگزاری نشست های علمی، آموزشی مورد بررسی حاضرین قرار گرفت.

همچنین قرار است به همت مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اهواز و با مشارکت مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان، اولین همایش ملی ملزومات، سازوکارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان با مجوز isc برگزار شود.

گفتنی است: در این جلسه حجج اسلام مهدی فرطوسی رئیس اداره آموزش های کاربردی، امیر مقبل رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی، اصغر غیبی مسئول فعالیت های مجازی و رسانه ای، مرتضی آل مبارک مسئول امور پاسخگویی و خانم ها حسین زاده کارشناس فرهنگی و دلفیه کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha