سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بازدید دادستان

حوزه/ دادستان ویژه روحانیت و حاکم شرع استان های خوزستان و لرستان از نمایشگاه آثار طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه خوزستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام پیوند دادستان ویژه روحانیت استان‌های خوزستان و لرستان به همراه حجت الاسلام فتحی نیا معاون بررسی و پیشگیری با حضور در محل برگزاری نمایشگاه آثار طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه خوزستان، از این نمایشگاه بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیرحوزه علمیه خوزستان ضمن بیان گزارشی از روند برگزاری نمایشگاه، توضیحاتی در خصوص آثار به نمایش گذاشته شده ارائه داد.

در ادامه حجت الاسلام پیوند ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه بیان داشت: این نمایشگاه، نمایشگاهی بسیار خوب و قابل تحسین بوده ولی قطره ای از اقیانوس آثار علمای خوزستان است و بنده پیشنهاد می کنم این نمایشگاه به نمایشگاهی دائمی که دارای تمامی آثار طلاب، فضلا و اساتید متقدم و معاصر است، تبدیل شود.

وی افزود: برگزاری این قبیل نمایشگاه ها سبب آشنا شدن اقشار جامعه با آثار طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه خوزستان، شناسایی ظرفیت ها و شخصیت های علمی استان و تشویق شدن طلاب به دست به قلم شدن و نگارش آثار است.

دادستان ویژه روحانیت استان های خوزستان و لرستان بیان داشت: حوزه های علمیه به علمشان شناخته می شوند و علمیت یک حوزه به آثار حوزویان آن است از این رو هرچقدر حوزویان یک حوزه آثار بیشتری به رشته تحریر درآورده باشند جایگاه آن حوزه در مقایسه با دیگر حوزه ها رفیع تر است.

وی در پایان آمادگی خویش را جهت هرگونه همکاری با حوزه علمیه خوزستان اعلام داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha