دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ضیاء الکحلوت خبرنگار فلسطینی

حوزه/ ضیاء الکحلوت خبرنگار فلسطینی آزاد شده از چنگ رژیم اشغالگر گفت: در آنجا کمترین مایحتاج اولیه زندگی وجود نداشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ضیاء الکحلوت خبرنگار فلسطینی و مدیر دفتر روزنامه «العربی الجدید» در غزه بدون اتهامی در جنگ اخیر غزه بازداشت می‌شود.

او به همراه ده نفر دیگر پس از یورش رژیم اشغالگر به منطقه بیت لاهیا دستگیر شده و در راستای تلاش رژیم اشغالگر در تحقیر آنها، مجبور می‌شوند لباس خود را بیرون بیاورند.

الکحلوت در شرایط سختی محبوس شده و در آن مدت علاوه بر اینکه هر دو چشم او را با چشم بند بسته بوده‌اند دستان او نیز در بند بوده است.

وی و همراهانش از رژیم اشعالگر می‌خواهند که آنها را به خاطر غیر نظامی بودن آزاد کنند ولی به خواسته آنها توجه نمی‌شود و برخورد بد خود را با آنها پی می‌گیرند.

این خبرنگار فلسطینی رنج‌های بازداشت خود را این چنین روایت می‌کند: ما ۳۳ روز سخت را پشت سر گذاشتیم. شرایط آنجا بسیار بسیار بسیار مصیبت بار و دشوار بود. در آنجا کمترین مایحتاج اولیه زندگی عادی وجود نداشت و وضعیت از ابتدا تا انتها بد بود.

وی افزود: روشنایی در ۲۴ ساعت شبانه روز بر ما اشراف داشت. ۲۴ ساعته دستان ما با دستبندهای فلزی بسته بود. چشمان ما نیز در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با چشم بند بسته شده بود. برخورد با ما همراه با خشونت بود؛ گویا ما تروریست هستیم.

او ادامه داد: سربازان ارتش اسرائیل هر روز در برابر ما با افتخار بیان می‌کردند که عده بیشتری از مردان غزه را دستگیر می‌کنند و آنها را با خود می‌آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha