دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
ی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، امنیت را یکی از ارکان حکومت اسلامی دانست و خواستار تقویت بخش های مختلف قضائی در منطقه کاشان متناسب با حوزه جغرافیایی شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، امروز در افتتاحیه نخستین کنگره بین‌المللی حضرت علی بن محمد باقر (ع) و یادواره شهدای منطقه اردهال که در مشهد اردهال برگزار شد، ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان اظهار داشت: امنیت از ارکان حکومت اسلامی است، برای تامین امنیت ،همه حوزه‌های نظامی، انتظامی و قضایی باید یاری‌گر هم باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: استان اصفهان که در یک روز ۳۶۰ شهید را تشییع کرد، مردم این شهر مصداق إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقاکُمْ است، گفت: منطقه کاشان سه هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، هزار و ۸۰۰ شهید از شهرستان کاشان، ۹۰۰ شهید از شهرستان آران و بیدگل و حدود ۲۰۰ شهید هم مربوط به شهرستان نطنز است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه به تعبیر رهبری، مردم کاشان در سال ۱۱۳ هجری در دعوای بنی عباس و بنی امیه مسیر را گم نکردند گفت: امام باقر (ع) به درخواست مردم کاشان با تکریم برخورد کرد و فرزندش را برای تبلیغ دین به این منطقه فرستاد.

امام جمعه کاشان بیان کرد: خانواده شهید بارفروش از کاشان چهار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده، بیش از ۱۰ خانواده در کاشان وجود دارند که سه فرزندشان شهید شده‌اند، ۱۱۶ خانواده در شهرستان ۲ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند، همچنین ۴۷ شهید تک فرزند خود را تقدیم اسلام کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کاشان امنیت را یکی از ارکان حکومت اسلامی دانست و تاکید کرد: دستگاه قضا در منطقه کاشان باید متناسب با حوزه جغرافیایی تقویت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha