شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
مدیر کل ‌ورزش و جوانان استان بوشهر

حوزه/ مدیر کل ‌ورزش و جوانان استان بوشهر قول تجهیز مدارس علمیه به امکانات ورزشی را داد و گفت: هر ۵ مدرسه علمیه در سطح استان را به امکانات ورزشی تجهیز خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، یاسر جمالی مدیر کل ‌ورزش و جوانان استان بوشهر امروز در نشست با مدیر امداد و سلامت و مدیر برنامه ریزی امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه گفت: طرح هر محله یک باشگاه را قصد داریم در سطح استان اجرا کنیم.

وی افزود: این کار با مساجد محله و با همکاری کانون مساجد انجام خواهد شد و در این راستا رایزنی هایی صورت گرفته، که بتوانیم در دهه فجر این کار را انجام دهیم.

جمالی ابراز داشت: با این کار حدود ۲۰ هزار نفر به جمعیت مساجد می توانیم اضافه کنیم. در این راستا به دنبال این هستیم تا تجهیزات متناسب با آمایش سرزمینی به هر منطقه داده شود.

مدیر کل ‌ورزش و جوانان استان بوشهر قول تجهیز مدارس علمیه به امکانات ورزشی را داد و گفت: هر ۵ مدرسه علمیه در سطح استان را به امکانات ورزشی تجهیز خواهیم کرد.

وی افزود: در راستای تعامل بیشتر با حوزه علمیه یک سانس ورزشی دفاع شخصی برای مدرسه علمیه بوشهر اختصاص خواهیم داد.

جمالی با تاکید بر معرفی الگوهای موفق وزرشی به نسل جدید گفت: ورزشکاران شاخص را باید برای جوانان الگو کنیم. امروز مهدی طارمی الگوی خوبی برای نوجوانان و جوانان شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha