دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ریحانه

حوزه/ همزمان با برگزاری اولین اجلاس رسانه‌ای تهران از خانواده ۸ شهید سلطانی نژاد از شهدای حادثه تروریستی کرمان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، اولین اجلاس بین المللی رسانه‌ای تهران با موضوع اتحاد رسانه ای مقابله با تروریسم و داعش از غزه تا کرمان در سالروز تاسیس بسیج رسانه با حضور جمعی از خبرنگاران داخلی و خارجی و مسئولین و برخی از خانواده‌های شهدای کرمان و مقاومت اسلامی در تهران برگزار شد.

در این اجلاس سه نفر از بازماندگان خانواده شهدای سلطانی که هرکدام همسر و فرزندان خود را در حادثه کرمان از دست داده بودند به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص این جنایت تروریستی صهیونیستی پرداختند.

تجلیل از صبر و مقاومت خانواده ۸شهید سلطانی نژاد از شهدای کرمان

سلطانی نژاد پدر ریحانه ۱۸ ماهه که معروف به دختر کاپشن صورتی است در این اجلاس گفت: ما از دیار و پایتخت مقاومت جهان سلام کرمان حاوی سلام همشهری های خود هستیم و با اهدای ۸ شهید دختر ۱۸ ماهه پسر ۸ساله و سایر اقوام، قولی را که به حاج قاسم دادیم عمل کردیم.

وی در خصوص این جنایت آمریکایی صهیونیستی گفت: در حال حاضر خود آمریکایی‌ها و اسرائیل شکست خورده‌اند و داعشی وجود ندارد و خوب می‌دانند که کارشان تمام است. ما منتظر انتقام نیستیم چرا که انتقام ما قبلا از آنها گرفته شده و آنها سیلی سختی از دست مقاومت در منطقه خوردند.

در ادامه این مراسم حسین سلطانی‌نژاد گفت: ما موکبی در خدمت به زائران سردار سلیمانی برپا کرده بودیم و تمام این شهدا در کنار دیگر دوستان و اعضای خانواده هر روز مشغول خدمت رسانی به زوار بودیم .

افتخار می‌کنیم که ۸ شهید برای انقلاب دادیم و پشت ولایت فقیه هستیم

وی خطاب به جامعه جهانی گفت: آن‌هایی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و از تروریست‌ها حمایت می‌کنند بدانند ما با عشق و علاقه به سردار خدمت کردیم . سردار سلیمانی با مکتبی که به راه انداخت موجب شد حتی بچه های ما که شاید خیلی سردار را نمی شناختند با دل و جان به سمت او رفتند و ما امروز افتخار می‌کنیم که ۸ شهید برای انقلاب دادیم و پشت ولایت فقیه هستیم.

سلطانی نژاد تاکید کرد: دشمنان کور دل بدانند که ما نا امید نمی‌شویم و قطعا انتقام سخت دیگری گرفته خواهد شد و به حول و قوه الهی آمریکا و اسرائیل نابود می‌شوند و ما جانمان را فدای امام زمان (عج) می‌کنیم .جاج قاسم فرمود؛ ما ملت شهادتیم و من می گویم ما عاشق شهادتیم.

وی گفت: زمانی که داشتم فرزند و همسر خود را با دست خودم به خاک می سپردم به یاد حضرت زینب(سلام الله علیها) افتادم اگر چه خیلی سخت بود اما گفتم؛ ما رایت الا جمیلا.

مصیب سلطانی نژاد از دیگر بازماندگان شهدای این خانواده انقلابی کرمانی گفت: ما پای اسلام و ولایت فقیه هستیم و در مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی که همشهری ما نیز بود استوار هستیم و راه او را ادامه می دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سمیرا IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    0 0
    سلام خدا ودرود همه امامان بر خانواده محترم شهید سلطانی خدا به شما وخانواده محترم صبر جمیل وعمر با عزت دهد وتمامی شهدای شما با شهدای کربلا محشور شود امین
  • ناشناس IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    خوش به حال شهیدان،خوش به حال خانواده شهیدان که اسطوره صبر هستند ومابا شنیدن حرفهای خانواده شهیدان جان دوباره میگیریم راه شهادت باز است وشهیدان بر قله های افتخار کشور هستند