یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه / حجت الاسلام رکنی حسینی با گلایه از برخی مسئولین، گفت: برخی از مسئولین در پرده غیبت هستند، ارتباطی با مردم ندارند، در حالی که حضرت آقا فرمودند، مردم داری یکی از اصول و سیاست های نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در نماز جمعه گناوه، با اشاره به اهمیت ماه رجب، اظهار داشت: ماه رجب، ماه استفاده از ظرفیت‌های عظیمی است که خداوند در این ماه برای بندگان خودش مهیا کرده، ماه رجب ماه خداست.

وی با گلایه از برخی از مسئولین، تصریح کرد: برخی از مسئولین در پرده غیبت هستند، ارتباطی با مردم ندارند، این در حالی است که حضرت آقا فرمودند مردم داری یکی از اصول و سیاست‌های نظام اسلامی است.

امام جمعه گناوه اظهار کرد: چرا در بین مردم نمی‌روید و گرفتاری‌های آن‌ها را نمی‌بینید، مردم به دفتر ما می‌آیند و از مسئولین گلایه دارند، یکی از مشکلاتی که بارها گفته شده زمین‌هایی است که شهرسازی از مردم گرفته، چرا مردم را زیر فشار قرار می‌دهید، چرا مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کنید، برخی مسئولین گوشی را جواب نمی‌دهند، گوششان به هیچی بدهکار نیست.

حجت الاسلام رکنی حسینی عنوان کرد: دشمن راهبردش این است که مردم را از صحنه خارج کند و حضور مردم را کمرنگ جلوه دهد، مثل اربعین حسینی که حضور یک جمعیت عظیم میلیونی را کمرنگ نشان می‌دهد و سعی می‌کند مردم را از این صحنه خارج کنند، اما حضور مردم همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی اضافه کرد: دشمن سعی می‌کند با برجسته کردن مشکلات، مردم را ناراضی و ناامید کند تا از صحنه‌های کشور خارج شوند، مردم قطعا با راهبرد دشمن آشنا هستند.

امام جمعه گناوه یادآور شد: نیروهای یمنی و انصارالله با کمترین امکانات به ناوچه‌های آمریکا و انگلیس حمله کردند و آمریکا و انگلیسی حدود یک هفته پیش ۱۰ نفر از نیروهایشان را به شهادت رساندند، دیروز نیز آـمریکا و انگلیس به نیروهای یمنی با مشارکت چند کشور دیگر حمله کردند، که ان‌شاءالله شاهد پیروزی تمام نیروهای مسلمان در جهان باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha