سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/گردهمایی ائمه جمعه استان اردبیل

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین عاملی، با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و شورای حل اختلاف استان اردبیل، بر ضرورت همکاری و همدلی بیشتر بین دستگاه های اجرایی و ائمه جمعه در راستای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،امروز گردهمایی ائمه جمعه استان اردبیل با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ، و جمعی از ائمه جمعه استان در محل مهمان سرای حوزه علمیه برگزار شد، علیرضا حسین‌نژاد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، گزارشی از عملکرد کمیته امداد در سال گذشته ارائه کرد.

وی در این گزارش به ارائه آماری از تعداد مددجویان کمیته امداد استان اردبیل، میزان پرداخت مستمری، خدمات حمایتی و توانمندسازی ارائه شده به مددجویان و همچنین اقدامات انجام شده در زمینه اشتغالزایی پرداخت.

علیرضا حسین‌نژاد همچنین به برخی از دغدغه های ائمه جمعه در مورد مددجویان کمیته امداد پاسخ داد.

در ادامه این گردهمایی، حجت الاسلام سیدحسین علوی، رئیس شورای حل اختلاف استان اردبیل، گزارشی از عملکرد شورای حل اختلاف استان در سال گذشته ارائه کرد.

وی در این گزارش به ارائه آماری از تعداد پرونده های وارده و مختومه شده در شورای حل اختلاف استان، میزان سازش در پرونده ها و همچنین اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری از وقوع جرم پرداخت.

حجت الاسلام سیدحسین علوی همچنین به برخی از دغدغه های ائمه جمعه در مورد پرونده های سازش در شورای حل اختلاف پاسخ داد.

در پایان این گردهمایی، حجت الاسلام والمسلمین عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و شورای حل اختلاف استان، بر ضرورت همکاری و همدلی بیشتر بین دستگاه های اجرایی و ائمه جمعه در راستای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha