شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) مرند از موفقیت طلاب این مدرسه در المپیاد علمی استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام باقری مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) مرند از موفقیت طلاب این مدرسه در المپیاد علمی استان آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: برای سومین سال متوالی ۷ نفر از طلاب نخبه این مدرسه علمیه توانستند در این دور از المپیاد حائز رتبه‌های برتر شوند.

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: آقایان محمدرضا عارفی، مهدی موحدیان، امیرحسین آقایی پور دستجرد، سعید عبدالهی کهنمویی، احسان خداپناه در رشته علوم عقلی ۲ و همچنین آقای امیر میرزایی در رشته فقه و اصول ۱ و آقای سید مهدی اطهاری نیز در رشته تفسیر ۱ حائز رتبه برتر شده و توانستند به مرحله کشوری راه یابند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) مرند خاطرنشان کرد: در فعالیت‌های طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهر مرند، سعی بر جهاد علمی است و این مهم در اولویت کارها و از عوامل تاثیرگذار در موفقیت آنهاست و لذا نتیجه این تلاش‌ها کسب رتبه برتر علمی در بین مدارس علمیه استان آذربایجان شرقی برای سومین سال متوالی است.

گفتنی است از ۱۲ نفر راه یافته به مرحله کشوری، ۷ نفر از مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) مرند می باشد.

براساس این گزارش، هفتمین دوره المپیاد علمی حوزه‌های علمیه کشور به منظور ارزیابی میزان تحقق اهداف آموزشی در فرایند تحصیلی طلاب، شناسایی استعدادهای برتر علمی، زمینه سازی برای ارتقاء علمی و تقویت نشاط علمی طلاب و فضلای حوزوی در ۹ آذر امسال به صورت سراسری، مرحله استانی آن برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha