یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مرکز نور

حوزه/ جمعی از نخبگان قرآنی جهان اسلام که در نخستین همایش بین‌المللی قرآنی «رسالات‌الله» شرکت کرده بودند، با حضور در مرکز نور از نزدیک با فعالیت‌ها و تولیدات مرکز نور آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جمعی از نخبگان قرآنی جهان اسلام که در نخستین همایش بین‌المللی قرآنی «رسالات‌الله» شرکت کرده بودند، با حضور در مرکز نور از نزدیک با فعالیت‌ها و تولیدات مرکز نور آشنا شدند.

در این دیدار که با همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی انجام شد، حجت‌الاسلام والمسلمین الحسینی به معرفی مرکز نور، محصولات و خدمات مختلف پژوهشی و کمک پژوهشی پرداخت و با توجه به تخصص و علاقمندی مهمانان به مباحث قرآنی به تفصیل نرم‌افزار جامع التفاسیر و پایگاه‌های جامع قرآن و قاموس نور را معرفی نمود که قابلیت‌های پژوهشی و نوع عرضه محتواهای قرآنی با استفاده از هوش مصنوعی در پایگاه جامع قرآن، بسیار مورد توجه ایشان قرار گرفت.

در این بازدید، حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری مدیرکل تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دکتر امامی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور اهل سنت، دکتر عصمتی دبیر علمی همایش «رسالات‌الله»، حجت‌الاسلام متولی و دکتر جودی از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حضور داشتند.

نخستین همایش بین‌المللی قرآنی «رسالات‌الله» با رویکرد توسعه و تقویت دیپلماسی قرآنی در تالار شهید مفتح دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران با حضور شخصیت‌ها و نخبگان قرآنی ایران و جهان اسلام از کشورهای لبنان، مالزی، تونس، سنگال، عراق، ترکیه، هندوستان، پاکستان و... با حضور مرکز نور برگزار گردید.

انتهای پیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha