یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
.

حوزه/امام جمعه نظرآباد با اشاره به اقدام به موقع دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور در دستگیری و برخورد با تروریست ها و اهانت کنندگان به شهدای حادثه کرمان گفت:ازاقدام به موقع و دقیق  دستگاه قضایی ونیروهای امنیتی در برخورد قاطع و سریع با تروریست ها  اهانت کنندگان به شهدای عزیز کرمان تشکر می کنم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه شهرستان نظرآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به اهمیت ماه رجب اشاره کرد و گفت:پیامبر عظیم الشأن(ص) فرمودند: «ماه رجب ماه آمرزش‌خواهی امت من است، در آن زیاد استغفار کنید که خداوند بخشنده و مهربان است.

وی در ادامه با اشاره به اقدام به موقع دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور در دستگیری و برخورد با تروریست ها و اهانت کنندگان به شهدای حادثه کرمان گفت:ازاقدام به موقع و دقیق دستگاه قضایی ونیروهای امنیتی در برخورد قاطع با تروریست ها اهانت کنندگان به شهدای عزیز کرمان تشکر می کنم.

وی در ادامه به ضرورت توجه و شرکت در انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود:دشمنان اسلام تازه‌ترین برگی که این روزها و در آستانه انتخابات اسفندماه به میدان آورده است، القای این توهم است که حضور در انتخابات تاثیر چندانی در سرنوشت کشور و حل مشکلات ندارد!

امام جمعه شهرستان نظرآباد به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد و گفت:حمله «موثر» حزب‌الله لبنان،«نجباء» عراق،ضربات کاری و مرگبار حماس و شاهکار انقلابیون یمن نظامیان صهیونیست را مجبور کرد از شمال غزه عقب‌نشینی کنند!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha