شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماز جمعه

حوزه/ حجت الاسلام عبادی زاده گفت: تمام تلاش دشمنان ما دور کردن مردم ایران از صحنه انتخابات و مشارکت‌های سیاسی است و سیاست دشمنان ما سیاست شیاطین است تا با تفرقه افکنی مردم را مایوس کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس نیز اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان ما دور کردن مردم ایران از صحنه انتخابات و مشارکت‌های سیاسی است و سیاست دشمنان ما سیاست شیاطین است تا با تفرقه افکنی مردم را مایوس کند.

وی با اشاره به دیدار مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیانات معظم له در نوزدهم دی گفت: دشمنان نظام اسلامی به دنبال بی اعتقاد کردن مردم و دوقطبی کردن آنان هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: در آستانه انتخابات شگردهایی همچون ناامیدی و احساس یاس و تفرقه افکنی از سوی دشمنان نظام اسلامی بیشتر دیده می‌شود.

وی افزود: ملت همیشه در صحنه ما با بصیرت و آگاهی سیاسی و اجتماعی به دشمنان ثابت کردند که فریب قدرت پوشالی آنان را نخواهند خورد.

خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز فرار شاه از ایران اشاره کرد و گفت: شاه یک عروسک خیمه شب بازی در دستان قدرت‌های غربی بود که با دستور آنان برای مملکت تصمیم می‌گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: در جنگ ظفار هم که به دستور آمریکاییان برای کمک به حکومت عمان بود بیش از دو هزار ایرانی کشته شدند.

وی گفت: کشورهای منطقه خلیج فارس گوش به فرمان آمریکاییان و قدرت‌های غرب هستند تا منافع آنان را در منطقه تضمین کنند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌های خود با تبریک ولادت امام محمد باقر (ع) افزود: با تاسی از این امام همام راه سعادتمندی انسان تضمین می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha