یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدرسه علمیه قشم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) قشم گفت: ما آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر با کانون‌های جمعیت هلال احمر شهرستان قشم اعلام داشته و در روزهای آتی پیگیری دوره‌های مهارت افزایی فنی برای طلابی که این دوره ها را طی نکردند انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان،حجت الاسلام شهابی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال استان هرمزگان با همراهی احمد نور سرودی گلستانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قشم امروز با حجت الاسلام عابدین نجاتی زاده مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم در این مدرسه علمیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام شهابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان هرمزگان به تبیین نقش مدرسه علمیه برادران شهرستان قشم در جمعیت هلال احمر پرداخت و گفت: همکاری خوبی بین جمعیت هلال احمر شهرستان و مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان قشم انجام گرفته است که این همکاری باید تقویت شود.

وی افزود: طلابی که در این کانون ها عضو نیستند، عضو شوند تا دوره مهارت افزایی فنی را طی کنند و خبر خوب این که چند نفر از طلاب این مدرسه بصورت رسمی در جمعیت هلال احمر بکارگیری خواهند شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر از تلاش ها و همکاری مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام نجاتی زاده، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) نیز اظهار داشت: ما آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر با کانون های جمعیت هلال احمر شهرستان قشم اعلام داشته و در روزهای آتی پیگیری دوره های مهارت افزایی فنی برای طلابی که این دوره ها را طی نکردند انجام خواهیم داد.

اعلام آمادگی مدرسه علمیه قشم برای همکاری با جمعیت هلال احمر+ عکس و فیلم

اعلام آمادگی مدرسه علمیه قشم برای همکاری با جمعیت هلال احمر+ عکس و فیلم

اعلام آمادگی مدرسه علمیه قشم برای همکاری با جمعیت هلال احمر+ عکس و فیلم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha