چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام ملانوری

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور گفت: در تمام کشور طرح امین با حمایت و مشارکت حوزه علمیه خواهران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری عصر امروز در پانزدهمین اجلاسیه سالانه هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش که در سالن جلسات خانه معلم شماره یک قم برگزار شد، اظهار کرد: کلیه امور محتوایی طرح امین در شورای علمی تربیتی امین مدیریت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سه نفر از معاونین وزیر آموزش و پرورش و ۵ نفر از اساتید علمی و تربیتی حوزه در این شورا حضور دارند، مطرح کرد: امور اجرایی امین نیز در کمیته اجرایی دیگری مدیریت می‌شود.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه سال گذشته حدود ۲۵ هزار نفر در مدارس فعال شدند، عنوان کرد: برای تعمیق امین امسال ۴ شرط برای مربیان امین گذاشته شد و به همین منظور عمق فعالیت افزایش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: سطح دو حوزه، نمره بالا در ارزیابی فعالیت‌های طرح امین، حضور فعال و موثر در مدرسه و گذراندن آموزش‌های طرح امین این ۴ شرط برای طلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری با اشاره به اینکه مربیان امین امتیازات مادی چندانی ندارند، خاطرنشان کرد: به همین منظور نیازمند حمایت مربیان و مدیران مدارس از مربیان طرح امین هستیم.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه در طرح امین از حضور و مشارکت طلاب خواهر استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: در تمام کشور طرح امین با حمایت و مشارکت حوزه علمیه خواهران اجرا می‌شود.

انتهای پیام

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های انجام شده، فعالیت طلاب طرح امین، آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده است، یادآور شد: چنین طرحی با این آثار و برکات نیازمند حمایت بیش‌تر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مریم حمیدی مربی طرح امین IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    از طرح امین بیشتر حمایت بفرمایید و جایگاه ویژه ای بدهید .مدارس نیازمند است به مربیان طرح امین