سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سردار علی اکبر افراسیابی جانشین فرمانده سپاه امام رضا

حوزه / افراسیابی با بیان اینکه هدف از حمله آمریکا به کشورهای افغانستان، یمن، عراق نابودی دین اسلام بوده است، اظهار داشت: هدف دشمن در همه عرصه‌ها به‌خصوص سیاسی، نابود کردن اعتقادات دینی و ضربه به اسلام ناب محمدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، سردار علی‌اکبر افراسیابی جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم گرامی داشت شهدای مهاجر افغانستانی در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که امروز جمعه ۲۲ دی‌ماه در حسینیه هراتی‌ها برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم ایران، افغانستان، لبنان، عراق و غزه با یکدیگر دوست برادر هستند اظهار داشت: افغانستانی‌ها همیشه در کنار مردم ایران بودند در زمان ۸ سال دفاع مقدس در کنار برادران ایرانی مجاهدانه ایستادگی کردند.

وی با اشاره به جایگاه مقام شهادت در قرآن کریم و روایات اهل‌بیت (علیهم‌السلام) دراین‌باره اضافه کرد: کسانی که در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیدند، قطعاً دعوت‌شده بودند، زیرا تا فردی مقام شهادت را درک نکند شهید نمی‌شود.

افراسیابی خاطرنشان کرد: آن‌ها همیشه درصحنه مبارزه با دشمن حضور داشتند و اکنون نیز خون پاک خود را درراه اعتلای دین فدا کردند و همچنان راه شهدا ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ادامه به اهمیت وحدت و اقتدار جبهه مقاومت اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: شهدای این حادثه تروریستی ایرانی و افغانستانی بودند، این شهادت‌ها بیش از گذشته باعث وحدت این دو کشور و اقتدار جبهه مقاومت اسلامی در منطقه خواهد شد.

وی دراین‌باره گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای تفرقه در بین مذاهب اسلامی انجام می‌دهد. امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران وحدت میان شیعه و سنی را برقرار کرد و امروز نیز ادامه دارد.

افراسیابی بابیان اینکه هدف از حمله آمریکا به کشورهای افغانستان، یمن، عراق نابودی دین اسلام بوده است، افزود: امروز بیش از گذشته نیاز به وحدت و مقاومت در برابر جبهه استکبار جهانی داریم، هدف دشمن در همه عرصه‌ها به‌خصوص سیاسی، نابود کردن اعتقادات دینی و ضربه به اسلام ناب محمدی است.

وی در پایان با اشاره به جنایت‌های گسترده اسرائیل در غزه و کشتار بی‌شمار کودکان وزنان در ماه‌های گذشته یادآور شد: امروز باید بیش از گذشته کشورهای اسلامی به یاری مردم فلسطین بیایند، باید به دنیا چهره واقعی استکبار و رژیم منحوس اسرائیل را معرفی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha