یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماینده ولی فقیه درجهادکشاورزی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ربانی در سفر استانی به استان همدان و در دیدار با استاندار این استان بر ضرورت توجه به جایگاه اجتماعی کشاورزان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی در دیدار با استاندار همدان گفت: نقش کشاورزان در تولیدات داخلی جایگاه خود را بدست نیاورده است و نیاز به توجه بیشتری دارد
وی افزود: جایگاه اجتماعی کشاورزی در جامعه نیاز به تعدیل دارد علاوه بر اینکه هشدار افزایش سن کشاورزان بسیار جدیتر از گذشته شده است

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی گفت: مساله امنیت غذایی ارتباط مستقیمی با موضوع شانیت و معیشت کشاورزان دارد و نیاز است با دوری از روزمرگی در وزارت جهاد کشاورزی، قدم های جدیتری برای رفع مشکلات این قشر برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با توجه به مساله تغییر اقلیم و وجود بحران های متعدد در نظام کشاورزی کشور تصریح کرد: تصویب سند امنیت غذایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی قدم بزرگی برای رسیدن به تثبیت و برون رفت از بحرانها آتی در حوزه کشاورزی است و مساله برنامه ریزی عالمانه در این زمینه ضرورت بیشتر یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی و فرهنگ سازی باید گفتمانی برای حوزه کشاورزی ایجاد کرد ادامه داد: در استان همدان اقدامات خوبی صورت گرفته و نقشه راه استان با توجه به امتیازات نسبی تدوین شده است که می تواند قدم های حایز اهمیتی در کاهش عقب ماندگی در این زمینه را برداشت.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی استان همدان را، با توجه به صبغه مذهبی و دینی دارای امتیازاتی زیادی دانست و گفت این استان می تواند الگوی مناسبی در حوزه کشاورزی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha