چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش گفت: دشمن به فکر توطئه و اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی است ولی این را اعلام می کنیم که حفظ امنیت کشور خط قرمز ما است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی، در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید گروه پدافندهوایی شهید سید نجیب ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: دشمن در هر لحظه به فکر توطئه و اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی است که به حول قوه الهی و با هوشیاری و آگاهی مردم تمامی توطئه‌های آنها خنثی شده است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال نزاع نیستیم ولی امنیت کشور خط قرمز ما هست، افزود: جمهوری اسلامی همان‌گونه که هشدار می‌دهد عمل می‌کند و هر متجاوزی که قصد تعدی به حریم هوایی جمهوری اسلامی را داشته باشد با تیرهای آتشین پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

سرتیپ دوم عظیمی تأکید کرد: عمق نفوذ راهبردی جمهوری اسلامی رو به تقویت و گسترش بوده و هیمنه پوشالی استکبار جهانی رو به افول است و نتایج میدانی جنگ غزه نمونه بارز این ادعاست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب با اشاره به اینکه مردم در تمامی صحنه‌ها نشان داده اند همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند، گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات سدی محکم در مقابل توطئه‌های دشمنان است.

در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های سرهنگ حبیب رکنی، سرهنگ علیرضا فروتن به عنوان فرمانده جدید گروه پدافندهوایی شهیدسید نجیب ارومیه منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha