یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسجد مقدس جمکران برای نیمه شعبان خادم افتخاری می‌گیرد

حوزه/ مدیر خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران از اعلام فراخوان جذب خادم افتخاری برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسلم کاشانی زاده با اشاره به حضور چشمگیر و گسترده زائران و نمازگزاران و مشتاقان حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و اهمیت برنامه ریزی جهت خدمت رسانی شایسته به این عزیزان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین ارکان خدمات رسانی، به کارگیری نیروی انسانی توانمند است که مسجد مقدس جمکران چندسالی است شاهد حضور و خدمات رسانی گسترده خادمان افتخاری است؛ به طوری که در حال حاضر بالغ بر ۹ هزار نفر آقا و خانم در این مکان مقدس در شیفت های مختلف، مشغول به خدمات رسانی هستند.

وی ادامه داد: با این وجود به دلیل حجم وسیع خدمات رسانی در ایام نیمه شعبان، یکی از اقدامات اساسی مدیریت خادمین فراخوان برای جذب خادم یاران مناسبتی است.

مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران افزود: امسال نیز با ارسال فراخوان به گروه های مختلف، سازمان و نهادهای دولتی و عمومی و همچنین استفاده از ظرفیت های گروه‌های مردم نهاد و گروه های جهادی برای خدمات رسانی بهتر به نمازگزاران و زائران مسجد مقدس جمکران هستیم.

کاشانی زاده با بیان اینکه علاقه مندان ۱۷ تا ۵۰ ساله برای ثبت نام می توانند به وب سایت مسجد مقدس جمکران به نشانی www.jamkaran.ir بخش خادمین افتخاری مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: به منظور بهره مندی از ظرفیت همه اقشار، گروه‌های سنی امسال علاوه بر فراخوان های عمومی و نهادی، از میان گروه سنی نوجوانان متولد ۱۳۸۶ به قبل نیز که در قم ساکن هستند دعوت شده است تا در برخی از فعالیت ها و خدمات رسانی ها مشارکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرضیه احمدی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    1 0
    ایمیل ندارم ( شماره محفوظ است ) شماره تماس من حوزوی هستم
  • حوراتقی زاده IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    1 0
    سلام ونورورحمت.ابتداتشکرمیکنم اززحمات همه ی دست اندرکاران،بعنوان پیشنهاد:پارسال بنده ازخیابانهای انسجام وفردوسی واردبلوارحرم تاحرم خاستم بشم بسیارقفل بود.لطفاغیرازخودمسجدجمکران بلوارراهم مدیریت بفرماییدداخل مسجدهم بی نظمی زیادبودچه موقع پخش غذاچه موقع دعاونمازتوصحن بزرگ.بعضی ازخادمین هم برخوردشون زیادمناسب نبودچون ازیه تایمی که خسته میشدن بعضاقاطی میکردن.بنده خادم حرمم.دائم سعی دراصلاح اخلاق ورفتارم دارم.بزرگواری بفرماییداخلاق وبرخوردراب خادمان بزرگوار تذکربدین.چون خیلیاباراولشونه که میان جمکران.خوشایندنیس باخاطره ی تلخ برگردن
  • فاطمه میردریکوند IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 0
    ممنون از ثبت نام تون
  • سید IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    اگر خدا بخواهد خبری را به گوش بنده ای برساند محال است که آن خبر به گوش آن بنده نرسد ، همچون دیدار ،رزق و مرگ .