شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بازدید فرمانده سپاه قم از روند احداث موتورخانه مرکزی مسجد مقدس جمکران

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) از روند اجرایی احداث موتورخانه مرکزی و شبستان بقیع مسجد مقدس جمکران توسط جهادگران استان قم، بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد ظهر امروز با حضور در مسجد مقدس جمکران، از روند اجرایی احداث موتورخانه مرکزی و شبستان بقیع این مسجد بازدید کرد و قدردان زحمات و تلاش‌های مهندسین و جهادگران گروه جهادی تخصصی شهید سید محمدحسن مدرسی سازمان بسیج سازندگی استان قم شد.

وی با بازدید از بخش‌های مختلف این پروژه همچون اتاق‌های بهره‌بردار و نگهبانی، مانیتورینگ، ترانس‌ها و تابلوهای الکترونیک و برق، زیرساخت‌های تاسیساتی، برش پلاسما، سیستم هواساز و انتقال خطوط، در جریان روند پیشرفت این پروژه و مشکلات موجود این موتورخانه قرار گرفت.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در حاشیه این بازدید گفت: ساخت موتورخانه مرکزی مسجد مقدس جمکران کار بسیار بزرگ، حساس و دقیقی است که جزو ابر پروژه‌های موتورخانه در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی ابراز کرد: از زحمات و خدمات مهندسان و جهادگران گروه جهادی تخصصی شهید مدرسی بسیج سازندگی قم تشکر می‌کنم که ماه‌ها است در اینجا خدمت‌گذاری می‌کنند چراکه خروجی این پروژه در راستای خدمت به نمازگزاران، زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران خواهد بود.

موحد عنوان کرد: از مسئولان استانی و کشوری نیز خواستاریم که منابع مورد نیاز این پروژه را هرچه زودتر تأمین کنند تا این موتورخانه به زودی خدمت خود به نمازگزاران این مسجد مقدس را آغاز کند.

گفتنی است، «حامد اصلانی» رئیس دیوان محاسبات استان قم و «عباس روحی» جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه استان نیز در این بازدید حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha