چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ثی

حوزه / عبدالرحیمی گفت: عطر افشانی و غبارروبی مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا تهران با گلاب ناب کاشان در یازدهم بهمن سال جاری سر آغاز برنامه های دهه فجر شهرستان کاشان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، غلامعلی عبدالرحیمی در نخستین جلسه ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرستان کاشان که با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، معاون فرماندار و اعضا برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر امسال به دلیل همزمانی با ایام میلادحضرت پیامبراکرم (ص) نسبت به سال های قبل یک موقعیت ممتاز برای بهره برداری برنامه های این ایام می باشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان برلزوم بهره برداری از بیانیه گام دوم انقلاب، جهاد تبیین و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برای نسل جوان در ایام الله هه فجر امسال تاکید کرد و یاد آورشد : مردمی برگزار کردن برنامه های دهه فجر امسال باید در دستور کار همگان قرار بگیرد.

عبدالرحیمی از تشکیل ۱۷ کمیته برای دهه فجر امسال خبرداد و افزود: بسیج و نیرو های مسلح، فضا سازی مدیریت شهری، قرآن، هیئات مذهبی و تشکل های دین و سمن ها، شهدا و ایثارگران، اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی، روستای، زنان و خانواده، فرهنگیان و دانش آموزی، کودک و نوجوان، دانشجویی و دانشگاهیان ، بقاع متبرکه و مساجد ، فرهنگی هنری حوزه و روحانیت ، کارگری و کار آفرینی و بر نامه ریزی و مراسم ۱۲ و ۲۲ بهمن از جمله کمیته های ۱۷ گانه دهه فجر شهرستان کاشان می باشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان« جشن ملی ، مشارکت قوی ، آینده روشن» را شعار محوری و عناوین روز شمار دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری عنوان کرد و افزود : فضا سازی معابر شهری و روستایی ، بومی کردن برنامه ها ، تبیین اتفاقات انقلاب از خرداد ۴۲ تا بهمن ۵۷ و دستاورد های انقلاب و مصاحبه با رسانه ها در ایام الله دهه فجر امسال باید مورد توجه کمیته ها قرار بگیرد.

عبدالرحیمی ، تصریح کرد : عطر افشانی و غبارروبی مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا تهران با گلاب ناب کاشان در یازدهم بهمن سال جاری سر آغاز برنامه های دهه فجر شهرستان کاشان می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان نیز به بهره مندی از ظرفیت هیئت های مذهبی کاشان برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن دهه فجرانقلاب اشاره کرد و افزود : مراسم دهه فجر امسال در صحنه بودن مردم با نگاه بر انتخابات باید باشد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی برلزوم امید بخشی با تکیه برسنت های و اجتماعی الهی تاکید کرد و یاد آورشد : از ظرفیت تشکل ها، هیئات مذهبی ، مبلغین و مبلغان به صورت گسترده ادبیات« در صحنه بودن مردم با نگاه بر انتخابات» باید نهادینه شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزاری «هفتمین جشنواره ترنم بیداری با موضوع آواها ونواهای انقلابی» را مهمترین برنامه های دهه فجر در سال جاری عنوان کرد و افزود : در این جشنواره که از۶ بهمن ماه در مناطق تاریخی و فرهنگی کاشان آغاز می شود علاوه بر آواها و نواهای انقلابی، بخش اذان ، نقالی و روایتگری نیز اضافه خواهد شد.

فرجی همچنین از برگزاری جشنواره امید و نشاط از ۱۸ بهمن تا ۲۴ بهمن با رویکرد محله محور در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به مناسبت ایام الله دهه فجر در راوند ، طاهرآباد ، بلوار کارگر، فین، شهرک ۲۲ بهمن و سالن شهید قدیرزاده اشاره و یاد آور شد: ویژه برنامه های سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) تحت عنوان «ستاره های آسمان هفتم » در امامزادگان و بقاع متبرکه کاشان نیز برگزار خواهدشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان تصریح کرد : اختتامیه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در ۲۶ بهمن ماه ، رویداد مام وطن و رویداد حرف های شنیدنی با حضور دانش آموزان مقطع دبیرستان، اجرای سرود های انقلابی در میادین و مراکز پرتردد شهر از دیگر برنامه های دهه فجر این سازمان در سالجاری می باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha