یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تقدیر از جانبازان ناجا همدان

حوزه / رئیس عقیدتی سیاسی استان همدان، با اشاره به اینکه جانبازان شهدای زنده‌اند، گفت: امروز لازم است تا این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها را برای نسل جوان به درستی تبیین کنیم و اجازه تحریف واقعیت‌ها را به دشمن ندهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار امیری فرمانده انتظامی استان و حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی استان، عصر امروز با حضور در منزل تعدادی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدای انتظامی استان همدان، ضمن دیدار و گفت‌وگو، از رشادت‌ها و مجاهدت‌های انجام شده تقدیر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانعلی، با تأکید بر اینکه خانواده شهدا و جانبازان ارزش عمل خود را بدانند، اظهار داشت: شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌هایشان جزو برجسته‌ترین و شریفترین انسان‌ها هستند و همه ملت قدردان آنها هستند.

وی با بیان اینکه جانبازان هنوز در میدان مقاومت و ایستادگی هستند، گفت: هنوز هم جانبازان در میدان نبرد حضور دارند و در حال مجاهدتند.

رئیس عقیدتی سیاسی استان همدان، با اشاره به اینکه جانبازان شهدای زنده‌اند، اظهار کرد: امروز لازم است تا این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها را برای نسل جوان به درستی تبیین کنیم و اجازه تحریف واقعیت‌ها را به دشمن ندهیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha