دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ا

حوزه/ حقوقدانان هرمزگانی همزمان با سراسر کشور در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، امروز جمعی از حقوقدانان استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور در راستای طرح شکایت ۲۰ هزار نفری حقوقدانان علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی و دفاع از مردم فلسطین در گلزار شهدای بندرعباس تجمع کردند.

در این تجمع که وکلا، قضات، حقوقدانان و سردفتران دفاتر رسمی حضور داشتند، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" با تاکید بر توقف فوری حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیسم علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه، حمایت آمریکا از اقدامات ددمنشانه اسرائیل علیه مردم فلسطین را محکوم کردند.

سردار امیری، جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) در جمع تجمع کنندگان اظهار داشت: جامعه حقوقدانان برای دفاع از مظلوم ایستاده و این پیام را به دنیا مخابره می کنند که ملت ایران از آرمان های خود که دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار هرگز کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: این آرمان های شهدای مقاومت همچون شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی است که بر پیمان خود با امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس ایستاده و جان خود را نثار کرد.

سردار امیری اضافه کرد: این جنایات در دنیا محکوم است و مردم ایران بویژه جامعه حقوقدانان استان هرمزگان محکم تر از قبل با این اجتماع خود ظلم را در سراسر جهان محکوم می‌کنند.

حقوقدانان هرمزگانی در این تجمع خواستار محاکمه و برخورد جدی سازمان‌ها و جوامع حقوقی بین المللی با رژیم صهیونیستی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha