شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ حقوقدانان استان زنجان به منظور محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه، مقابل دادگستری شهرستان زنجان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، امروز جمعی از حقوقدانان استان زنجان همزمان با سراسر کشور در راستای طرح شکایت ۲۰ هزار نفری حقوق‌دانان علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی و دفاع از مردم فلسطین مقابل دادگستری شهرستان زنجان تجمع کردند که در این تجمع رئیس کل دادگستری و دادستان زنجان نیز حضور داشتند.

در این تجمع حجت‌الاسلام مسیح الله میرزائی معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه هدف از تجمع حقوقدانان، حمایت از مردم غزه و محکومیت اسرائیل است، اظهار داشت: مرجع برای رسیدگی به جرائم رژیم منحوس صهیونیستی دادگاه بین المللی است و ما از محاکم بین‌المللی خواستار برخورد قاطع با جنایات اسرائیل هستیم.

وی افزود: بر اساس مستندات و مشاهدات نهادهای ناظر بین‌المللی به صراحت اعلام شده که اسرائیل قواعد بین‌المللی را نقض کرده و جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی مرتکب شده است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: در این جنگ ۷ هزار نفر مفقود و ۱۰ هزار کودک کشته شده و بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها توسط اسرائیل بمباران و بسیاری از مردم آواره شده‌اند و هیچ جای امنی در غزه وجود ندارد که این‌ها از مصادیق و جنایات جنگی علیه بشریت است.

وی بیان کرد: جنایات اسرائیل در فلسطین، ضد بشری و مصداق نسل‌کشی است و ما این اقدامات وحشیانه اسرائیل را محکوم می‌کنیم و از نهادهای بین‌المللی درخواست داریم که واکنش درستی را در برابر این جنایات نشان دهند.

حجت‌الاسلام میرزائی ابراز کرد: امروز همه دنیا چهره خبیث آمریکا و استعمارگران را در پشتیبانی از اسرائیل و دادن سلاح به آن‌ها برای بمباران غزه، شناخته است.

وی با اشاره به اینکه مردم غزه پیروز هستند گفت: این وعده خداوند است که حق پیروز خواهد شد.

در پایان این تجمع قطعنامه محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی قرائت شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha