سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جبهة العمل المقاوم لبنان

حوزه/ جبهه عمل مقاوم لبنان بر همبستگی خود با مردم یمن در مقابله با تجاوزات آمریکا و انگلیس تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل مقاوم لبنان با صدور بیانیه‌ای بر همبستگی کامل خود با یمن و مردم آن تأکید نموده و حملات آمریکا و شرکایش را به این کشور محکوم کرد.

ترجمه متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جبهه عمل مقاوم لبنان بر همبستگی کامل خود با یمن و مردم آن و محکومیت حملات تجاوزکارانه و جنایت آمیز آمریکا و انگلیس به این کشور با حمایت تعدادی از کشورها که متاسفانه یکی از آنها رژیم یک کشور عربی (بحرین) است، تأکید می‌کند. این رژیم بر ضد برادران عرب و مسلمان خود اقدام می‌کند در حالی که مردمش به حمایت از فلسطین برخاسته و علی رغم مخالفت حکام خود، عادی سازی روابط با اسرائیل را رد می‌کنند.

این تجاوز که در چارچوب مشارکت، حمایت، حفاظت و پوشش مستمر این کشورهای استکباری از دشمن صهیونیستی در کشتارها، سوزاندن‌ها، نسل کشی کودکان، زنان و سالمندان در غزه صورت می‌گیرد، در جهت پروژه نژادپرستانه آنها در آواره کردن و تبعید مردم غزه از سرزمین خودشان به طرف منطقه سینا می‌باشد.

این تجاوز بدون شک و تردید مؤید این است که آمریکا و سرسپرده‌اش انگلیس سرمنشأ شرارت در جهان بوده و مسئول اصلی جنگ‌های نسل کشی و آوارگی هستند که مردم فلسطین از قرن پیش تا به امروز در معرض آن بوده و هستند.

آنها در تمام فجایع، مصیبت‌ها، تفرقه‌ها، جنگ‌ها و حملاتی که ملت عرب ما در عراق، سوریه، افغانستان و بسیاری از کشورها در معرض آن قرار گرفته‌اند دست دارند و این وظیفه همه ملت بلکه همه آزادگان جهان است که با منافع این دو کشور مبارزه کنند تا از تجاوز، دشمنی و حمایت نامحدود خود از رژیم صهیونیستی عقب نشینی کنند و از حمایت آنها با سلاح‌های مرگبار که همه چیز غزه را نابود می‌کند، دست بردارند.

جبهه عمل مقاوم لبنان این تجاوز جنایتکارانه به یمن و مردم آن را ادامه جنگ آمریکا و جهان بر ضد این کشور که از سال‌ها پیش آغاز شده می‌داند؛ جنگی که با محاصره، قحطی و قتل‌عام این مردم عزیز همراه بوده است.

تجاوز آنها نه حمایت یمنی‌ها را تضعیف می‌کند و نه آنها را می‌ترساند و نه آنها را از ایستادن در کنار برادران و خواهران خود در فلسطین و غزه عزیز باز می‌دارد؛ بلکه انگیزه‌ای مضاعف خواهد بود و اراده یمنی‌ها را در مقابله با ظلم آمریکا و غرب و حمله کردن دردناک به این کشورهای مستکبر افزایش می‌دهد تا همه کشتی‌ها و رزمناوهای آنها را هدف قرار داده و باب المندب و دریای سرخ را به روی کشتی‌های عازم به رژیم صهیونیستی غاصب ببندند و موشک‌ها و پهپادهای رعب آور خود را به طرف این رژیم روانه کنند.

این را مردم قدرتمند یمن از طریق راهپیمایی‌های میلیونی که پس از تجاوز در تمام شهرهای یمن برگزار شد تأیید کردند و در آن بر پایبندی خود به انتخاب‌های رهبری خردمندانه سید عبدالملک الحوثی در تداوم حمایت مطلق از مردم فلسطین، گر چه مستلزم فداکاری‌های زیادی باشد اصرار ورزیدند.

جبهه عمل مقاوم لبنان بر این باور است که در نتیجه ضربات دردناک مقاومت دلیر عراق به آمریکا و محاصره رژیم صهیونیستی به دست یمن و عملیات طاقت فرسای مقاومت اسلامی در لبنان و آوارگی شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی و استواری افسانه‌ای مردم فلسطین در غزه و رویارویی قهرمانانه مقاومت فلسطین با تمام گروه‌های آن که در خط مقدم آن گردان‌های القسام و سرایا القدس قرار دارند، آمریکا در نهایت باید تسلیم شرایط مقاومت شود و بر سر بنیامین نتانیاهو دشمن متکبر شکست خورده فشار بیاورد تا جنگ غزه را متوقف کند وگرنه کل منطقه به سمت جنگی می‌رود که برای آمریکا هیچ هم پیمان یا دولتی دنباله رو باقی نخواهد ماند و محور مقاومت در کنار هم، این کشور را در گردابی غرق می‌کند که به سقوط امپراتوری ستمگرانه آن و پایان یافتن رژیم موقت صهیونیستی منجر می‌شود؛ و إن موعدهم الصبح أولیس الصبح بقریب؟!

اعلان همبستگی جبهه عمل مقاوم لبنان با مردم یمن در مقابله با آمریکا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha