سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
عیسی قاسم

حوزه / آیت الله شیخ عیسی قاسم گفت: بقایای وجدان فطری انسان که از سوی خداوند متعال به عنوان بُعدی از اجزای اصلی به او هدیه داده شده است، چیزی است که گروه‌های مختلف مردم را در برابر جنایات اسرائیل می‌خروشاند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی شیعیان بحرین در بیانیه‌ای که به مناسبت جنایات پی در پی اسرائیل صادر کرده است، گفت: آنچه مردم را بر ضد جنایات اسرائیل می‌خروشاند فطرتی خدادادی است و تا زمانی که دین تحقق داشته باشد به پویایی خود ادامه می‌دهد.

ترجمه این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بقایای وجدان فطری انسان که از سوی خداوند متعال به عنوان بُعدی از اجزای اصلی به او هدیه داده شده است، چیزی است که گروه‌هایی از جامعه بشری را در دنیای امروز ما از اقشار گوناگون در تحصن‌ها و راهپیمایی‌ها در محکومیت ظلم صهیونیست‌ها به حرکت در می‌آورد تا از جنایات رژیم وحشی و درنده خوی صهیونیستی و یهودی منحطّ که به هر خون، آبرو، شرافت و کرامتی با قتل و تخریب تجاوز می‌کند، ابراز انزجار کنند. رژیمی که در به اسارت گرفتن ظالمانه‌اش هیچ فرقی بیم مریض و سالم، مرد و زن، کوچک و بزرگ، نظامی و غیر نظامی نمی‌گذارد و در برخورد با آنها از هیچ یک از رفتار ناپسند و گفتار ناشایست که همه ادیان بر ناپسند بودن آن متفق القول هستند فروگذار نمی‌کند و از این گونه اعمال در آزار آنها و در هم شکستن حیثیت آنها استفاده می‌کند.

وجدان فطری جز با حیات دین، تربیت دینی، حاکمیت دین و گسترش آن ظهور و بروز پیدا نکرده و رشد و نمو نمی‌کند و آن هنگام که دین، موجود باشد وجدان نیز تحقق پیدا می‌کند و به مقدار نابودی دین، وجدان نیز از بین می‌رود.

حکومت طاغوتی - در هر جایی - منعکس کننده فقدان دین و دفن وجدان است تا جایی که این گفته تحقق پیدا می‌کند که "بی خدا باش هر چه خواهی کن" که در این صورت همه اهداف طاغوتی مستکبرانه محقق می‌شود.

عیسی احمد قاسم

۱۳ دسامبر ۲۰۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فضای امن IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    نیازمند گسترش پدافند هوایی با بردهای گوناگون هستیم، در قدم اول می شود حد فاصل دریای عمان تا باب المندب را پوشش داد