چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تجمع حقوقدانان بوشهری

حوزه/ تجمع حقوقدانان بوشهری در پی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، تجمع حقوقدانان بوشهری در پی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بوشهر برگزار شد.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این تجمع اعتراضی با بیان اینکه رژیم کودک کش صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ میلادی در حال آواره کردن مردم مظلوم فلسطین است، اظهار داشت: این رژیم غاصب با آواره و پراکنده کردن مردم بی‌دفاع فلسطین از روی عمد حق بین‌المللی آن‌ها را برای تعیین سرنوشت خود سلب کرده است.

وی افزود: تمامی کشورهایی که از حقوق بشر می‌گویند، برای درگذشت بانویی در کشور فتنه‌ها و اقدامات بسیاری را انجام دادند، اما در مقابل شهادت مظلومانه بیش از ۲۵ هزار فلسطینی که اکثر آن‌ها زن و کودک بی‌گناه بودند سکوت اختیار می‌کنند.

مهر انگیز با اشاره به اینکه استان بوشهر یکی از استان‌های فعال از نظر حضور در انتخابات است، ابراز کرد: شایسته است امسال نیز مردم ولایتمدار این استان با حضور گسترده‌ خود پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به خصوص آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha