دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ بازدید وزیر آموزش و پرورش از نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی

وزیر آموزش و پرورش کشور گفت: در تدوین برنامه ۵ساله دوم از پژوهش‌ها و کارهای علمی فاخر حوزه به عنوان دستمایه اصلی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی(مشکات) که در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برپا شده بود با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، علاوه بر آشنایی با برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز با خبرنگار خبرگزاری حوزه هم مصاحبه کرد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: نمایشگاه‌ها در حقیقت فرصتی هستند که پژوهشگران عمده‌ترین و جدیدترین آثار خودشان را با هم به اشتراک بگذارند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه مجموعه‌ای از پژوهش‌های بسیار خوب و در ابعاد مختلف به ویژه پژوهش‌های بنیادین در حوزه نظام حکمرانی را دیدم. بسیاری از کارهای خوب و اصیل را می‌شود در این نمایشگاه دید.

صحرایی نظم و انضباط نمایشگاه را تحسین و بیان کرد: نظم خوبی در این نمایشگاه حاکم بود. یک مدیریت سازوار و نظام‌مند بر کل کارهای پژوهشی حوزه در سراسر کشور حاکم است و این از ویژگی‌های بسیار خوب این نمایشگاه است. حضور در این نمایشگاه برای من بسیار آموزنده و سودمند بود

وی ادامه داد: برای استفاده از کارهای علمی و پژوهشی حوزه علمیه در کتب درسی، دبیرخانه ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش روی این امر متمرکز است و در تدوین برنامه ۵ساله دوم از این پژوهش‌ها و کارهای علمی فاخر حوزه به عنوان دستمایه اصلی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha