چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ بازدید جمعی از شخصیت‌های حوزوی از نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی

آیت الله رجبی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای علمی نیاز حیاتی حوزه است و امیدواریم که در سطح کشور برگزار و عظمت کار حوزه به جامعه اسلامی و بین‌الملل معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله رجبی رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی(مشکات) که در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برپا شده بود با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، علاوه بر آشنایی با برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز با خبرنگار خبرگزاری حوزه مصاحبه کرد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه اظهار کرد: اصل برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی از ضرورت‌های اساسی حوزه است.

آیت‌الله رجبی برپایی چنین نمایشگاهایی را ضروری دانست و بیان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نیاز حیاتی حوزه است و امیدواریم که این نمایشگاه را بشود در سطح کشور برگزار و عظمت کار حوزه را به جامعه اسلامی و بین‌الملل معرفی کنیم.

وی افزود: نمایشگاه کتاب حوزه را خیلی خوب دیدم. هم تعدد مراکز پژوهشی و هم فعالیت‌های انجام شده و نیز محصولات ارائه شده بسیار خوب و قابل تقدیر است. بنده به نوبه خودم از زحمات دوستان تشکر می‌کنم و درخواست دارم که با یک برنامه‌ریزی دقیق این نمایشگاه را در سطح کشوری برگزار نمایند.

آیت‌الله رجبی یکی از راه‌های معرفی جایگاه عظیم علمی حوزه و دستاوردهای علمی آن را برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در سطح ملی‌ دانست و ابراز کرد: جامعه اسلامی با دیدن این آثار علمی و فرهنگی دیدش نسبت به حوزه متحول خواهد شد.

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار کرد: این نمایشگاه قطعاً هم امیدآفرین است و هم نظام‌مندی حوزه را نشان می‌دهد، که حوزه در یک چارچوب منظم و دقیق کارهای خود را پیش برده است.

وی در پایان گفت: تنوع حوزه‌های فعالیت و عدم موازی کاری در این نمایشگاه خود نویدبخش برای حوزه علمیه است. برگزاری این نمایشگاه را کار بسیار ارزشمندی می‌دانم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha