دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محمد جواد جعفری مهر

حوزه/ مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت حجت الاسلام حاج سید حمدالله سعیدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد جعفری مهر مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت حجت الاسلام سید حمدالله سعیدی(ره) پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

خبر درگذشت روحانی وارسته و جلیل القدر، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حمدالله سعیدی(ره) شخصیتی مخلص و مردم دار موجب تأثر و تأسف گردید.

این عالم خدوم، سالیان متمادی در مسیر خدمت به اسلام، انقلاب و مردم، مساعی ارزشمندی داشتند و سال‌ها ترویج دین و تبلیغ احکام الهی همراه با اخلاق نیکو و خدمت خالصانه به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه آبرومندی ایشان نزد اجداد مطهرش خواهد بود.

این مصیبت را صمیمانه خدمت مردم مؤمن و انقلابی شهرستان کهگیلویه و جامعه، روحانیت و سادات جلیل القدر رضا توفیق و همه بستگان و اقارب و بیت مکرم سعیدی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و أجر جزیل مسئلت دارم.

محمد جواد جعفری مهر

مدیر کل مرکز خدمات استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha