سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی تقوی

رئیس جدید دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان قم گفت: نسل‌های جدید روز به روز متفاوت و به‌روز می‌شوند و این موضوع موجب شده است که گاهی فهم درستی میان ما و نسل جوان وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی تقوی ظهر امروز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه در نشست مدیران مراکز فناوری و نوآوری علوم انسانی، اسلامی و صنایع خلاق کشور که در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان قم برگزار شد، اظهار کرد: جامعه در ابعاد فرهنگی دچار یک چالش شده است.

رئیس جدید دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان قم با اشاره به اینکه باید راهکارهای خروج از این چالش را پیدا کنیم، مطرح کرد: نسل‌های جدید روز به روز متفاوت و به‌روز می‌شوند و این موضوع موجب شده است که گاهی فهم درستی میان ما و نسل جوان وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید راهکاری برای بیان آموزه‌های دینی به زبان‌های امروزی پیدا کنیم، عنوان کرد: این موضوع یک خلاء است که روز به روز درحال گسترش است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه بخشی از علوم اسلامی مفاهیم دینی و ارزشی است، خاطرنشان کرد: اگر پیوند فرهنگ با فناوری توسط پارک‌های علم و فناوری برقرار نشود، فاصله ما با نسل جوان روز به روز بیش‌تر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha