شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرکز مدیریت حوزه های علمیه

بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قدردانی از اقدامات دشمن شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در بیانیه ای با تقدیر از اقدامات دشمن شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران مقر تروریستهای جنایتکار آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


«...وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ»(آل عمران/۱۲۶) و فتح و پیروزی نصیب کسی نشود مگر از جانب خدای توانای دانا.

پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه همیشه سرافراز انقلاب اسلامی به اقدامات تروریستی و جنایتکارانه رژیم کودک‌کش اسرائیل و دولت جنایتکار آمریکا و عوامل نگون سارشان در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام سیدرضی موسوی و شهدای مظلوم کرمان و نیز شهدای راسک، قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد وگوشه‌ای از آلام خانواده‌های شهدا و ستم‌دیدگان از استکبار جهانی را التیام بخشید و بخشی از اقتدار و توانمندی‌های نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران را بر همگان به ویژه دشمنان اسلام نشان داد.

متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام اسلامی و ملت غیور ایران، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و نیروهای مسلح مقتدر با تمام قدرت و آمادگی کامل و روحیه‌ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌اند تا دیگر برای ایران اسلامی حتی خواب چنین حملات تروریستی بزدلانه‌ای هم نبینند؛ چرا که در صورت تکرار هرگونه شرارت و جنایت، سیلی نواخته شده به چهره‌ منفورشان به مشت‌های پولادین کوبنده تبدیل خواهد شد.

بدون تردید ملت بصیر و دلیر ایران، ضمن تأکید بر مواضع مقتدرانه و حق طلبانه خود، راهبرد اخراج آمریکای جنایتکار از منطقه و محو غده سرطانی اسرائیل از جهان را انتقام سخت از دشمنان خدا می‌دانند که به توفیق الهی تا تحقق کامل آن از پای نخواهند ایستاد.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن تقدیر وافر از شجاعت، دقت و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه اطاعت از فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله از خدای عزیز جبار نابودی هر چه زودتر رژیم کودک‌کش اسرائیل و استکبار جهانی و عزت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه خواستار است. قُلْ بِفَضْلِ اللَّهِ وَ بِرَحْمَتِهِ فَبِذَلِکَ فَلْیَفْرَحُوا.

انتهای پیام/

تقدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از اقدامات دشمن‌شکن سپاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha