شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله نجم‌الدین طبسی

آیت الله طبسی با اشاره به جایگاه مهدویت در اعتقادات شیعی تصریح کرد: امروز مهدویت مورد تهاجم و تعرض دشمن است. بدانید که عزت، آبرو و اصالت حوزه علمیه، مرجعیت و ولایت فقیه به مهدی آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله نجم‌الدین مروجی طبسی، امروز در همایش ائمه جماعات مساجد، مدارس، ادارات، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه‌علمیه قم برگزارشد اظهار کرد: باید خدا را شاکر باشید که مشغول خدمت هستید. ما امروز به روحانیون مردمی، با اخلاق و با ادب نیاز مندیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن بیان توصیه‌هایی به ائمه جماعات، تأکید کرد: روحانیت باید احساس مسئولیت داشته باشد و در هر شرایطی در کنار مردم باشد؛ چرا که یکی از ویژگی‌های روحانیت مردمی بودن است.

رفتار اخلاق محور، نشستن پای درد و دل مردم، حفظ حرمت اشخاص، تبیین شبهات برای مردم، دفاع از اعتقادات شیعه، نگاه یکسان به مأمومین و پرهیز از طولانی کردن بیش از اندازه نماز جماعت، از جمله توصیه‌های عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ائمه جماعات بود.

اصالت حوزه علمیه، مرجعیت و ولایت فقیه به امام زمان(عج) است

وی با اشاره به جایگاه مهدویت در اعتقادات شیعی، بیان کرد: امروز مهدویت مورد تهاجم و تعرض دشمن است. بدانید که عزت، آبرو و اصالت حوزه علمیه، مرجعیت و ولایت فقیه به حضرت حجت(عج) است و این‌ها نسخه‌ای هستند که خود حضرت مهر زده است.

استاد حوزه علمیه قم در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر لزوم حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات، تصریح کرد: آبروی نظام در گرو شرکت مردم در انتخابات است. البته مشکلاتی هست؛ اما اینگونه مشکلات در همه جای دنیا وجود دارد. دشمنان در صدد پررنگ کردن مشکلات و دامن زدن به آن‌ها هستند و هرگز خیرخواه ما نبوده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha