شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1132861
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
تظاهرات

مردم بصیر و انقلابی قم بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه ‌راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به‌مناسبت ۲۹ دی‌ماه روز غزه، مردم بصیر و انقلابی قم بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با مردم اصفهان، خوزستان، زنجان و قزوین «راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار» را در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از میدان فلسطین مقابل مصلای قدس به سمت چهارراه شهدا ‌برگزار کردند.

این راهپیمایی با حضور علما، روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم مومن قم، از میدان جانبازان، به سمت چهارراه شهدا برگزار شد.

مردم در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای {مرگ بر آمریکا} و {مرگ بر اسرائیل} و {فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است} خواستار برخورد قاطع و محکم جامعه جهانی با رژیم کودک‌کش صهیونیستی شدند.

ارتش رژیم اشغالگر قدس با حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از ۱۰۰ روز پیش جنگ ویران‌کننده‌ای را علیه نوار غزه آغاز کرده است.

وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که از روز هفتم اکتبر تا کنون ۲۳ هزار و ۹۶۸ فلسطینی در تجاوزات صهیونیست‌ها به این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این وزارتخانه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایت‌ها را ۶۰ هزار و ۵۸۲ تن اعلام کرد.

طی ۱۰۰ روز جنگ و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده‌ است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha